bloglist,

Segmen Bloglist #1 by Fieyqa Adelova

December 31, 2015 MS SEHA 2 Comments



Assalammualaikum. Hi!


Klik banner untuk join.



Selamat bersegmen. Selamat tahun baru. 



Semoga tahun baru nanti saya akan lebih rajin untuk menulis..hihi..:D



2 Komen:

blog award,

Pencarian Top Blogger 2016

December 30, 2015 MS SEHA 6 Comments



Assalammualaikum

*tekan banner untuk join

Tag rakan : CIK YAANIE   theCYCLAZEY
Nama panggilan dalam blog : Syaidah
Tempoh pengalaman berblogging : Mula berblog sejak tahun 2011 (nak dekat 5 tahun da..^^)





6 Komen:

bloglist,

Segmen Bloglist 2016 by Farahana Sharif

December 21, 2015 MS SEHA 10 Comments

Assalammualaikum. Hello! :)




Klik banner untuk join


Jom join dan meriahkan lagi segmen ni ya. 



END : 26 DISEMBER 2015



10 Komen:

disember,

Menang Header daripada Aisyhah Nyais!

December 08, 2015 MS SEHA 14 Comments


Assalammualaikum dan selamat malam.



Klik banner untuk join.


Tamat pada 11 Disember 2015.


 Saya tag: 1  2  3


All the best!. :)




14 Komen:

disember,

Pahit.

December 02, 2015 MS SEHA 10 Comments




"Kau suka kopi?"


                    Suka...


"Kau suka yang macam mana, manis atau pahit?"


                    Aku suka manis...


                                 Aku suka pahit...


                                              Aku pula?....Aku suka yang sedang-sedang...


Macam hidup ni. Kena terima seadanya yang kadang-kadang hidup ni tak selalunya manis, kadang-kadang yang pahit tu perlu juga kau telan. Itulah kehidupan. Kehidupan yang akan mengajar kau erti untuk bangkit dan terus hidup.


Ibarat secawan kopi, bila kau dah biasa, pahit macam mana pun kau akan minum juga.



                   

10 Komen: