Oh,Blog!!...

Aduhai...susah juga rupanya nak buat blog nie..huhu...dari pagi sampai ke malam, tu baru nak design belum lagi buat yang lain..tapi x pa la Alhamdulillah, ada juga lah peningkatan sikit kan...hehe..how to make my blog attractive, amazing and interesting??..itu la persoalannya sekarang..saya pun x tau macam mana nak buat blog saya nie menarik....x da idea pula sekarang nie dan x tau nak post pasal apa...banyak sebenarnya perkara yang berlegar-legar kat otak saya nie tapi x tau pula nak cakap pasal apa....tapi yang penting topik utama yang saya nak sampaikan kat sini ialah..........alahai, susahnya nak buat blog!!...hehe...tu ja sebenarnya..saya  suka baca blog-blog orang..dari situ kita dapat tahu macam-macam perkara..dari yang sekecil-kecil semut hinggalah sebesar-besar gajah..hehe...dari blog juga, saya dapat tau luahan hati dan perasaan manusia kat dunia nie....luahan pasal cinta, sahabat, pengalaman hidup dan macam-macam lagi la...ada orang cakap blog nie tempat untuk meluahkan perasaan, betul ka macam tu...tapi x semua blog kan macam tu...ada juga blog yang digunakan untuk menyebarkan maklumat-maklumat yang bermanfaat untuk dibaca oleh semua....



You Might Also Like

0 Komen