Lazada Birthday Blogger Contest


Bismillah,

Assalammualaikum. Hai.

Contest pertama yang saya sertai untuk tahun ni sebab nampak macam menarik. Bukan macam, memang menarik pun. Banyak yang kongsi pasal ni, jadi saya pun merajinkan jari jemari untuk menaip entry kali ni. 




Sedikit info bagi yang belum tahu lagi, Birthday Blogger Contest ni dianjurkan sempena ulangtahun Lazada yang ke-5. Kalau anda buka website Lazada memang sekarang tengah berlangsung sale besar-besaran yang akan buat anda semua rambang mata. Saya pun tak tahu nak explain macam mana, baik korang tengok sendiri dekat Lazada. Semalam baru berkesempatan buka blog, dan tahu rupanya dah beberapa hari sale ni berlangsung. Hari ni juga adalah hari terakhir untuk sertai contest ni, yang tak join lagi, masih sempat lagi sebab contest akan berakhir pada 23 Mac (11.59 pm).


Untuk sertai contest ni anda kena jawab beberapa soalan seperti berikut:

Apa yang saya suka mengenai Lazada Malaysia?

Baru minggu lalu saya beli barang dekat Lazada. Jadi tu merupakan pengalaman pertama beli barang di Lazada. So far, sangat berpuas hati dengan servis terutama sekali untuk penghantaran barang. Memang Lazada akan sentiasa update dari semasa ke semasa. Lagi satu, barang-barang yang dijual di Lazada, dari segi harga, memang berpatutan dan setanding dengan kualiti. Jadi memang tak rugi lah beli online dekat Lazada. Mudah, cepat dan senang. Tak perlu susah-susah nak pergi shopping mall kalau yang bukan kaki jalan macam saya ni . hehe.


Next question, 3 produk idaman dari Lazada Malaysia ?

Semua produk pun menarik tapi top 3 yang menjadi pilihan hati saya ialah:










Pendapat saya bagaimana Lazada Malaysia boleh dipertingkatkan?


Bagi saya semua dah ok. Servis yang memuaskan dengan pelbagai pilihan barang-barang yang menarik. Cuma mungkin masa penghantaran boleh diperbaiki, mungkin boleh dicepatkan lagi sebab hari tu order barang untuk adik. Ambil masa beberapa hari juga baru sampai . Tapi saya tak dah masalah sebenarnya dengan masa penghantaran asalkan barang tu sampai. 


Ucapan untuk Lazada Malaysia?

Happy Birthday Lazada Malaysia! Selamat ulangtahun yang ke-5. Semoga terus berjaya menjadi online shopping yang terkenal di seluruh Malaysia. Teruskan memberi pengkhidmatan terbaik untuk pelanggan.  

You Might Also Like

2 Komen