ENTRI SPECIAL FOR MY MUM *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ •.¸¸.•



Assalammualaikum w.t.b...

Walaupun tengah sibuk sekarang ni, lebih-lebih lagi nak dekat minggu exam, tapi saya tetap nak juga curi sikit masa nak taip entri sebab entri kali ni istimewa ditujukan khas buat mama...walaupun mama tak kan tau saya tulis ni untuk dia, tapi sekurang-kurangnya apa yang tersimpan selama ni dapat saya luahkan...

SELAMAT HARI LAHIR yang ke-39 untuk mama...setiap tahun saya tunggu hari ni, tapi tahun ni saya tak berpeluang untuk ucap selamat hari jadi dengan mama...(_)...saya rindu mama..huhu...

Selamat Hari Lahir, Mama..Terima kasih kerana telah menjaga diri ini..Sesungguhnya tidak terbalas segala pengorbanan yang telah Kau lakukan untuk membesarkan diri ini..Maafkan segala kesalahan anakmu ini..Hanya doa ku kirim sebagai pengganti hadiah buatmu..Semoga Allah sentiasa melindungi dan menjaga dirimu....Walaupun kini kita berjauhan, anakmu ini akan sentiasa mengingati dan mendoakanmu....Sayang dan rindu mama selamanya..




p/s : entri yang agak pendek, tapi saya rasa agak tenang sekarang sebab dah luahkan apa yang terbuku selama nie...hope everything will gonna be fine...saya harap saya dapat lalui hari2 mendatang dengan lebih tabah...walaupun ternyata saya rasa kesepian, jauh dari keluarga tapi Insya Allah mereka sentiasa dekat... di hati saya sentiasa.

You Might Also Like

1 Komen