Malas sungguh!!

Assalammualaikum...
sungguh berat sekali diri ini untuk memulakan bicara...kerana kenyataannya, diri ini sungguh malas pada saat ini...lama pula x update blog nie, kesian blog saya nie, terbiar macam tu ja..bukan apa, sebenarnya saya x da kesempatan untuk meng-update entri2 baru sebab agak sibuk sejak akhir2 nie...yala,banyak sangat assignment..sekarang pun tengah minggu exam nie..sempat lagi online, ish3..kadang2 time free tu nak juga update blog, tapi masalahnya x da idea..tapi bila ada idea nak datang, terasa malas pula diri nie, ish3...

entri hari nie agak membosankan, tapi nie ja idea yang tengah ada dalam otak sekarang..
x tau la kenapa terasa sangat memalaskan hari ini....ayat pun dah x betul da..hehe...
mesti gara-gara jawab soalan kimia tadi pagi...fuhh, boleh tahan susah juga..tapi Alhamdulillah boleh jawab juga la semua...so, apa2 pun yang terjadi lepas nie, just tawakkal pada Allah S.W.T...yang penting saya dah usaha..tapi x tau la,usaha saya tu mencukupi ataupun tidak...tapi sangat berharap akan lulus dengan jayanya semua subjek untuk sem terakhir nie..Insya Allah..amin...dan agak menakutkan, tinggal 2 bulan ja lagi before saya tamat belajar, belum decide lagi nak ambil kos apa lepas nie...sangat susah rupanya memikirkan masa depan nie..moga Allah S.W.T beri saya petujuk untuk pilih jalan yang terbaik untuk masa depan saya...


anyway, x da apa2 yang best juga untuk diceritakan di tengah2 hari nie...cuaca kat luar pun agak ceria, matahari bersinar dengan gembiranya, x da tanda2 menunjukkan hari akan hujan..tapi x tau la petang nnt..kita tunggu dan lihat saja la...hehe...diri pun terasa semakin malas, x tau nak buat apa..nak study, macam x sesuai pula masanya sekarang..nak tido, x best tido time2 sekarang nie...so, apa yang patut dibuat nie...huhu...
erm, x pe la...lebih baik saya berkarya...chewah..kalau ada idea nnt saya tambah entri baru lagi ya....







You Might Also Like

0 Komen