[11.04]



Pernah tak rasa penat?


Pernah.


Habis tu kau buat apa?


Tak buat apa, cuma diam. Kadang-kadang rasa macam nak nangis.



Kenapa tak luah?



Nak luah dengan siapa?




ALLAH kan ada. :)



Pernah tak berada dalam situasi yang kau rasa dah tak mampu nak senyum. Rasa penat dan letih, tapi kau tak mampu nak buat apa-apa. Cuma mengharap esok paginya kau bangun semua perasaan tu akan hilang dan lenyap. Kalau tak pernah, syukur lah. Tapi kalau pernah, syukur juga sebab mungkin itu ujian yang Allah pilih untuk kau. Nak tengok sejauh mana kau mampu bertahan dan bersabar dengan semua tu.


Kadang-kadang kita akan rasa sedih. Tapi tak selamanya begitu. Bahagia juga boleh hadir pada masa-masa yang kita tak akan sangka..



Sometimes you just need time to relax. To heal everything. :)






Selamat malam.


Assalammualaikum. 


You Might Also Like

12 Komen

  1. Pernah..akak pernah rasa begitu..ikhlas..dari situ kita kumpul semangat..bina kekuatan..in sya Allah boleh.

    ReplyDelete
  2. dalam apa jua keadaan sekali pun, kita perlu bersyukur :)

    ReplyDelete
  3. pernah :') tapi masih boleh senyum sebab allah ada .

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..senyum sentiasa ya..hee..:)

      Delete
  4. keep smiling. Allah kan ada. :)))

    ReplyDelete
  5. ya..yg penting bersangka baik.. la tahzan.. Allah kan ada

    ReplyDelete
  6. Betul sgt...

    Hanya padaNYA tempat mengadu.

    Igt ALLAH waktu senang..insyaAllah DIA ingat kita waktu susah juga

    ReplyDelete