❀ Kisah Si Comel Cupcake ❀


Assalam'mualaikum...selamat malam semua...macam mana hari anda semua hari nie.....best atau tak??...hmmm...apa-apa pun jangan lupa bersyukur ye sebab Allah S.W.T masih bagi kita peluang untuk terus hidup kat dunia nie...dan itu juga bermakna kita masih punya waktu untuk perbaiki diri kita *nasihat untuk diri sendiri*...

oklah, tak nak cerita panjang lebar, nanti ada pula yang bosan...hehe...entri untuk hari pasal cupcakes...atau lebih mudah dipanggil kek cawan....siapa sini suka cupcakes, cuba angkat tangan setinggi yang boleh..http://www.emocutez.comhehe....gurau je, jangan marah ye....actually, saya peminat fanatik cupcakes, saya suka, suka, dan suka sangat dengan cupcakes...saya suka makan dan suka kecomelan dia..bila tension ja, terus cari cupcakes...time-time sedih, terus cari cupcakes...ubat paling mujarab nak hilangkan sedih+kecewa+sakit hati...wah, punyalah banyak kekacauan jiwa yang sedang melanda sekarang nie...hehe..

anyway, berbalik kepada cerita asal kita tadi iaitu pasal cupcakes..sebelum nie x tau pun tentang kewujudan si comel nie, baru ja berkenalan tahun lepas, dan akhirnya jatuh cinta..haha..macam cerita cinta pula kan...x la,pembetulan di sini ya, kisah ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun..entri ini khas ditulis untuk si comel cupcakes...nie ja idea yang ada sekarang, so x salah kan kalau saya nak share, manalah tau ada yang tiba-tiba minat dengan cupcakes dan dengan berbesar hati menghadiahkan sekotak cupcakes yang comel kepada saya sebagai tanda penghargaan...ha.ha.ha.....gurau je..tapi kalau betul-betul nak bagi tu, saya dengan
hati yang berbunga-bunga http://www.emocutez.com akan terima...(perasan ja)...


oklah, cukup sampai disini...saya nak cari cupcakes, I'm desire to eat it, tapi baru sedar sekarang dah malam..mana lagi nak cari...ish3...tak pe lah, jika ditakdirkan esok pagi ada anak raja yang hantar cupcakes kat rumah, alangkah indahnya hidup....http://www.emocutez.comha,ha.ha....sekali lagi saya diserang penyakit merapu..maafkan atas sebarang ketidaksopanan dan kesalahan tatabahasa....entri untuk kali sahaja untuk menenangkan hati sekaligus melupakan segala kekacauan hati...sekali lagi ayat yang sama diulang...memang betul-betul tengah kacau lah nie...http://www.emocutez.comdan semua nie gara-gara terlebih makan cupcakes....tetttt..........good nite you allhttp://www.emocutez.com cutedream...zzzzzZZzz




sebelum tu, saya hadiahkan cupcakes ni untuk anda semua....



p/s : Siapa rasa diri dia comel macam cupcakes...sila tutup mulut, diam sebentar kemudian mengaku dalam hati...hehehe..jangan marah ye....selamat malam...

You Might Also Like

0 Komen