Blog Tukar Wajah Lagi!


Assalammualaikum. Hai!


Blog dah bertukar wajah sekali lagi sempena tahun baru ni, entah untuk kali yang keberapa dah tukar..hihi..Saja nak tukar, asyik tengok yang sama ja, bosan juga kan. Sebelum ni blog simple ja, tema hitam sebab malas nak edit-edit,  tapi tema kali ni sangat berwarna-warni ya...saya ulang..sangat berwarna-warni..harap pilihan warna kali ni tidak menyakitkan mata..hihi..

Saya tak pandai sangat bab-bab mengedit blog ni, setakat yang basic tu boleh lah. Terima kasih sangat-sangat kat blogger yang buat tutorial blog, dapat juga belajar sikit-sikit cara nak edit blog. Untuk header kali ni pun saya buat sendiri juga, simple ja..hihi..

Nak cerita pasal apa lagi ya..hihi..owh ya, masa tengah cari-cari idea untuk tukar tema blog ni, terjumpa gambar "watercolor flower". Tak tahu nak describe macam mana, nanti google lah kalau nak tahu ya..hihi..seriously dah fall in love dengan watercolor, sangat cantik. Contoh macam gambar kat bawah tu.










Setakat tu ja nak cerita hari ni. Nanti lebih-lebih, keluar tajuk pula..hihi..oklah, terima kasih sudi datang sini. Jemputlah datang lagi ya. :)




You Might Also Like

12 Komen

  1. aaaaaaaa qila sukaaaaaaaaaaaa <33333
    hihihi happy new year btw :P

    ReplyDelete
  2. salam , cantik ,moga terus semanagt menulis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Insha Allah, terima kasih :)

      Delete
  3. Cantik! :D
    Untunglah pandai tukar wajah blog sendiri T^T Saya sampai sekarang masih lagi tak berkebolehah >.<

    Btw, blog kemas sgt! :D Sukaaa

    ReplyDelete
  4. Lawalah design blog ni. Simple tapi still nampak menarik dengan gabungan warna tu. Good job! Singgah sini untuk followback :)

    ReplyDelete
  5. Hello!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  6. Cantik design blog bru nie.. semoga lebih kerap update lepas nie....

    ReplyDelete
  7. salam kenal.

    teringin gak nak tukar.. tapi takut2. takut silap buat, langsung disaster.

    ReplyDelete
  8. Cantik newlook ..sempena tahun baru ke ..hehe ^^

    ReplyDelete