Unspoken Feelings.



Assalammualaikum.




Sejak akhir-akhir ni bila baca quote-quote kat facebook macam mengena pula kat hati. Macam tahu-tahu pula ya.. hihi.. korang pernah rasa macam tu ka, bila tengah hadapi sesuatu tiba-tiba terbaca sesuatu yang betul-betul mengena dengan situasi dan perasaan yang tengah korang alami..kalau tak pernah tak apa lah, mungkin saya ja kot yang berperasaan seperti itu..hihi..terfikir juga macam mana mereka boleh hasilkan quote-quote macam tu..mungkin juga mereka pernah lalui semua tu sebab kadang-kadang ada perkara yang kita tak dapat nak ungkapkan dengan kata-kata...jadi penulisan adalah salah satu cara untuk ungkapkannya.   

Kadang, saya pun rasa macam tu juga. Tak dapat nak ungkapkan dengan kata-kata, menulis adalah salah satu cara untuk melepaskan dan melegakan perasaan. Walaupun saya tahu dia tak akan baca juga..ehh..teremosi pula malam ni..hihi.

Untuk penulis-penulis, teruskanlah menulis. Siapa tahu mungkin ada penulisan anda yang dapat memberi semangat dan inpirasi kepada hidup orang lain.  




Selamat malam 

Share:

6 Komen

  1. awak, sama sgt kita ni! menulis untuk bg smgt pada diri sendiri dan org lain jgk. :)

    ReplyDelete
  2. Keep writing... sebarkan ilmu... kongsikan bersama. Inshaallah...

    ReplyDelete
  3. Ah a quote spot on to describe me <3 Cuma orang yang struggle with this stuff boleh totally paham the hardship we face..

    ReplyDelete