PEMENANG MINI SEGMEN BY SYAIDAH SEHA

Assalammualaikum. Salam sejahtera.



Ok seperti yang saya nyatakan dalam entri semalam, hari ini saya nak umumkan pemenang. Dah ada pun pemenang untuk segmen ni. Pemilihan pemenang adalah menggunakan khidmat random.org. 






Pemenang Topup RM10 (2 Pemenang)



Pemenang Blog Review (5 Blog)










Pemenang Bloglist (5 Blog)









Untuk pemenang topup, sila email details anda ya atau boleh juga pm kat fb syaidah naseha

Nama:
Link Entri:
Jenis Prabayar: 
No Telefon:


Untuk pemenang blog review, saya akan maklumkan anda setelah selesai membuat review. Harap bersabar ya. Untuk pemenang bloglist, blog anda akan dimasukkan dalam bloglist saya bermula hari ini. hihi.


Tahniah kepada semua pemenang. Bagi yang tak menang, tak apa, boleh cuba lagi next time ya. Apa-apa pun terima kasih kepada semua yang sudi menyertai segmen saya yang tak seberapa ni. Insha Allah next time saya buat giveaway  pula! :D



You Might Also Like

14 Komen

  1. Kepada pemenang...tahniah ya.. :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat semua pemenang! ツ

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang dan juga diri sendiri ^_^

    ReplyDelete
  4. Asalamu alaikum, jazakAllah khair for sharing, come and share some words over at What Is Salah - Prayer?
    Take Care.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada semua pemenang

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada semua pemenang!

    Jemputan ke segmen kita.
    * http://alongwawaerna.blogspot.my/2016/04/erna-mini-giveaway-april-mei-2016.html

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang..Syukur selalu.. :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada semua pemenang ^_^

    ReplyDelete