Suddenly I'm Feel Homesick !! ╯_╰



Assalammualaikum wtb..

I'm counting the day...
The day that I'm coming home..

http://www.emocutez.com

Malam ni tiba-tiba terasa nak buat entri pasal homesick pula , mungkin juga kerana saya sedang mengalaminya sekarang...

Kehidupan kat hostel kadang-kadang buat hidup ni rasa sunyi lebih-lebih lagi bila berjauhan dari keluarga..

Ya, memang betul ada sahabat-sahabat lain tapi tetap tak sama rasanya
 bila bersama dengan keluarga..
dan sebab tu saya selalu merindui saat-saat bersama dengan keluarga..

rindu masa kecil-kecil dahulu,
bila sakit, ada mak yang tolong jagakan..
masakkan bubur..
jaga sampai sembuh..

tapi..

bila dah besar ni, lebih-lebih lagi bila dah tinggal berjauhan,
kenalah buat tu semua sendiri..
kalau sakit pun pandai-pandailah ubat diri sendiri..
http://www.emocutez.com

memang banyak bezanya tinggal bersama dengan tinggal berjauhan
 dari keluarga nie..rasa rindu je setiap masa..

tapi walaubagaimanapun perjuangan harus diteruskan..

sebab..
ini juga harapan ibu bapa saya, untuk lihat saya berjaya...http://www.emocutez.com

jadi, walau macam mana sukar sekali pun kehidupan saya tanpa mereka di sisi, Insya Allah saya pasti dapat
meneruskan kehidupan saya kat sini..

sebab..

walaupun ternyata mereka jauh dari mata,

tetapi mereka sentiasa dekat di hati saya buat selamanya...
http://www.emocutez.com

untuk Abah, Mama dan adik kat rumah tu...

baik-baik kat sana ya,
 jaga kesihatan dan diri..

dan paling penting....

ingat "anak abah n mama dan kakak adik" ni selalu ( saya la tu..hihi)
http://www.emocutez.com


KEEP ME ALWAYS IN YOUR HEART
AS I KEEP YOU ALL IN MY HEART FOR THE REST OF MY LIFE...OK!!

p/s: So, untuk hari ini, tu sahaja rasanya dapat saya kongsikan...mungkin tak cukup bermanfaat, cuma ingin berkongsi rasa tentang betapa indahnya hidup bersama keluarga..bersyukurlah bagi mereka yang masih punya keluarga dan hargailah setiap masa yang telah Allah s.w.t berikan kepada kita untuk bersama mereka kerana sudah tentu bukan selamanya kita dapat bersama...suatu masa semua pastikan berpisah jua akhirnya..oklah, apapun saya nak cakap SAYA SAYANG KELUARGA SAYA...sekian dan terima kasih...

Share:

0 Komen