Officially 23!


Assalammualaikum. Morning!

Kemarin secara rasminya saya dah 23 tahun. Dah tua rupanya diri ni..hihi. Alhamdulillah, masih bernafas hingga ke hari ini. Bila dah dewasa ni da tak da lah sambutan macam zaman budak-budak dulu. Tapi tetap happy sebab bila ingat balik tarikh 18 November tu lah saya dilahirkan ke dunia ni oleh mak dan itu adalah hadiah terbesar dan paling berharga dalam hidup ni. Tak da hadiah pun tak apa. Tiba-tiba touching pula pagi-pagi ni..hihi..

Walaupun tak da celebration besar-besaran kemarin, tapi mama ajak jalan dan sebagai hadiah dia nak belanja makan. Mak cakap makan lah apa ja yang saya nak, ni yang tak boleh dengar ni. Kalau bab-bab makan, memang senang hati la..hihi..


Happy birthday to me!
So, this is my kind of birthday celebration. Keluar makan dengan family. Enjoy the food. :D

Tak minta lebih cuma berdoa semoga Allah sentiasa kurniakan kesihatan yang baik untuk keluarga saya supaya saya sempat untuk bahagiakan mereka. Mana tau lepas ni saya pula ganti belanja dorang makan kan..hihi..



Terima kasih Allah atas segalanya. 



Share:

22 Komen

  1. Sanah helwah. Semoga sentiasa di bawah rahmat Allah. ;)

    ReplyDelete
  2. happy birthday!. May Allah bless u

    ReplyDelete
  3. Sanah helwah seha. May Allah blessed you in everything both here and hereafter. ^^

    ReplyDelete
  4. sanah helwah , moga moga istiqamah mnuju Allah :)

    ReplyDelete
  5. happy belated birthday,sanah hewah!!! :)

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday dik. May Allah blessed u all the time.... Take care...

    ReplyDelete
  7. Happy Belated Birthday dear, semoga segala impian dapat dikecapi. :D Psstt.....23 blm tua lagi, akak ni lg la ancient!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah..amin..terima kasih kak. hihi...:)

      Delete
  8. Happy belated birthday dear. May Allah blessed u all the time....
    jom support our segmen : misi kembara si citam

    ReplyDelete