Welcome to my blog!!



Assalammualaikum...
sebenarnya nie bukanlah blog pertama..sebelum-sebelum ini pun pernah buat blog juga tapi malangnya tak jadi sebab tak da keyakinan nak buat...tapi hari ni tiba-tiba pula ada semangat nak buat blog..x tau kenapa..erm, memandangkan sekarang saya tengah cuti jadi saya akan menghabiskan masa saya untuk membuat blog ini...saya bukannya pandai sangat pun nak buat blog nie tapi saya akan cuba juga..mugkin blog nie agak membosankan tapi Insya Allah saya akan memperbaiki blog nie dari semasa ke semasa....

Objektif blog ini dibuat...x tau pula saya apa objektif blog ni di buat...saja untuk mengisi masa lapang..sambil tu nak share pengalaman dan sedikit maklumat yang saya tahu...like others people say sharing is caring!!...betul ka tu..erm, saya pun kurang pasti..

About Me...pasal diri saya pula, x perlu la saya nyatakan semuanya di sini..biarlah rahsia...hehe....saya ini hanya seorang hamba Allah S.W.T yang menumpang hidup di dunia ciptaanNya ini...banyak kekurangan, because nobody is perfect, right??...sama juga dengan diri saya yang tak sempurna ini..saya suka bersendirian dan first impression orang yang jumpa saya akan anggap saya nie pemalu dan pendiam...kenyataannya memang begitu tapi bila mereka dah kenal saya mereka akan tahu perangai saya yang sebenarnya..hehe...so, my advice don't easily judge people from outside...atau lagi senang jangan mudah menghakimi atau menafsir seseorang tu dari luaran saja tapi kenal hati budinya juga..lebih kurang macam tu la...

Penutup....macam buat karangan dah pula saya nie..ada penutup lagi..hehe..tapi x pa la..yang penting saya gembira...akhir kata, terima kasih kerana sudi membaca blog ini walaupun tidak sehebat manapun...blog ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun..hanya untuk mengisi kekosongan hidup ini...hehe....












You Might Also Like

0 Komen