Menang Top Blogwalking Blogger



Assalammualaikum.



Memandangkan tengah kekurangan idea nak tulis pasal apa sekarang ni, jadi malam ni saya cuma nak kongsi sedikit. Bulan Januari hari tu ada ikut satu segmen ni : Segmen Blogwalking by Nurnbla (January) dan Alhamdulillah terpilih menjadi salah seorang daripada pemenang. Tak sangka pula blog akan direview dan tak sangka pula ayat-ayat kat sini menyentuh kalbu..hihi..Tapi syukur lah kalau perkongsian di sini dapat memberi manfaat.


Apa-apa pun terima kasih kepada adik Nurnbla atas pendapat yang diberikan mengenai blog ni dan memilih blog akak yang tak seberapa ni sebagai pemenang..hihi.. 



Blog nih aku suka ayat ayatnya. Sangat sangat dan tersangat menyentuh hati ke kalbu ke jantung ke lutut.. Memang sentuh der.. Salah satu blog yang lebih kearah muhasabah diri lah juga. Baik follow. sebab diri aku nih pun perlukan banyak muhasabah diri dari terus terjebak benda tak elok. Hoho.. sekarang pun tak elok, curi ayam goreng dalam pinggan adik.. Astagfirrullah..

You Might Also Like

12 Komen