Page 1 of 365.


Bismillah. 

Assalammualaikum.





It's February...yeay!!

Ok, I just decided my 2016 starts again on February 1st..:p

Boleh ke macam tu. Nak mula balik bulan baru ni..hihi..

Setelah melalui satu bulan yang agak memenatkan emosi. Kadang-kadang rasa macam nak kurung diri dalam bilik, tutup telefon, duduk diam-diam dalam bilik, tidur, tak nak ambil tau atau fikir apa-apa da. Kadang-kadang rasa macam depress pun ada. 

Allah... :'(


Penat.


Penat bila fikir balik kenapa kena seksa diri macam tu. Sedih menangis macam orang putus harapan tapi jika itu ja cara untuk lupakan semua masalah.


Tapi bila dapat berbicara dengan Allah melalui doa. 

Bila hanya ada kau dan DIA. 

Masa tu la kau akan rasa semua beban-beban tu hilang. Hati kau akan jadi lebih tenang.

Insha Allah :)





Jadi untuk azam bulan baru ni tak harap banyak cuma harap diri ni akan lebih tabah dan kuat. Dimurahkan rezeki, dapat kerja cepat. Mak, abah, adik-adik, keluarga, kawan-kawan semua sihat. 


Tu je nak cerita malam ni. Maaflah kalau terlebih emosi..hihi..


Sebelum tu untuk wanita-wanita semua lagu ni saya tujukan khas untuk anda..hihi..



Selamat malam. :)



Share:

8 Komen

  1. Asalamu alaikum, thanks for sharing. Come have a read and share your thoughts..

    http://i-reminisces.blogspot.co.uk/p/purities-impurities.html

    Thanks

    ReplyDelete

  2. salam..awak di tag untuk join contest..hehe..tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam..ok, terima kasih tag :)

      Delete
  3. hope apa yg di impikan tercapai..in sha Allah

    ReplyDelete