si comel MACAROON..:)



Ok, entri pendek dan santai petang nie pasal makanan. Mesti ramai yang suka kalau bab-bab makan ni kan, macam saya juga...(╯▽╰). Ok,sebelum tu, siapa sini yang pernah makan macaroon, saya tak pernah makan lagi sebab tu saya teruja nak tahu. Tengok rupa macam comel dan manis ja, maybe sedap la tu kot tapi tak tahu lagi macam mana rasanya. Harap satu hari dapat juga rasa. Ada keinginan juga nak cuba buat macaroon hasil tangan sendiri , tapi nantilah kot kalau rajin...opss...(▂∩

Jom cuci mata tengok macaroon yang comel-comel ni...















Sumber gambar  : Google.com 

p/s : Oh macaroon..kenapa comel sangat ni, tak sampai hati nak gigit..please come to me..hehe..



Share:

1 Komen